ACCA论坛,ACCA考友论坛-全球ACCA中文论坛|中国ACCA学习网

 找回密码
 立即注册
查看: 2033|回复: 1

ACCAglobal Accountant杂志-2012年四月刊第八讲

[复制链接]

104

主题

517

帖子

1517

积分

准会员

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

积分
1517
acca_renrenwang 发表于 2012-8-30 16:23:20 | 显示全部楼层 |阅读模式
ACCAglobal Accountant杂志-2012年四月刊第八讲

ACCA Student Accountant magazine archive  April 2012

RELEVANT TO ACCA QUALIFICATION PAPER F1 / FOUNDATIONS IN ACCOUNTANCY PAPER FAB© 2012 ACCA

相关现金流量
本文实况调查团学习指南和参考要求候选人是可以讨论的概念,相关的现金流量和确定/评估相关现金流量。

相关现金流量可以检查任何书面或计算格式。同样重要的是,考生可确定有关的现金流量为能够使用他们的背景下投资评价,例如网现值计算。最后,相关的现金流不只是一个重要的教学大纲的一部分为实况调查团作为他们也可以加以审查

定义通常用于相关现金流量的国家,他们必须是现金流发生在未来,增量。

现金流

虽然表面上很明显,只有成本或收入,导致现金流量应包括。因此,例如,折旧费

Relevant cash flows
The Paper FFM Study Guide references E3 c) and E3 d) require candidates to be able to both discuss the concept of relevant cash flows and identify/evaluate relevant cash flows.
Relevant cash flows can be examined in either a written or calculation format. It is also important that candidates can identify relevant cash flows in order to be able to use them in the context of investment appraisals, for example net present value calculations. Finally, relevant cash flows are not just an important part of the syllabus for Paper FFM as they can also be examined in later studies, for example Paper F9.Definition

A definition often used for relevant cash flows states that they must be cash flows that occur in the future and are incremental.

Cash flow
While on the face of it obvious, only costs or revenues that give rise to a cash flow should be included. Accordingly, for example, depreciation charges should
be excluded.

0

主题

8

帖子

101

积分

高级学员

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

积分
101
lsoslmhje 发表于 2014-7-25 12:30:25 | 显示全部楼层

ik maak zeker geen lange dagen achter mijn bureau

Volgens de twee professors kan het verstrekken van risicovollere hypotheken strategisch antwoord zijn op de nieuwe kapitaaleisen van de overheid verschuiving naar leenpraktijken waaraan meer risico k binnen eenzelfde soort activa (bijvoorbeeld hypotheken), heeft geen effect op de kapitaalratio die door de financi toezichthouders in de gaten worden gehouden, verklaart de studie.  Een van de hoogtepunten zal een zeekayaktocht langs kleine eilandjes zijn. D66, uit de mond van voormalig presentatrice Pia Dijkstra, vindt dat de rollator uit het basispakket moet verdwijnen. Zonnepanelen zijn de toekomst. MijnBedrijf van De Telegraaf voor ondernemers in het mkb Klaes HoekstraMet deze verkiezing wil de ambachtelijke bakkerij laten zien dat de branche springd is.  Uit het juryrapport: ''Vrije Geluiden programmeert met een vakkundige redactie regelmatig jazzuitzendingen en geeft veel Nederlandse jazzmusici de gelegenheid zich optimaal te presenteren.
    Duitsland en Frankrijk zakten wegens de schandalen in de bankensector. Op zich een goed idee,laat weten dat, ware het niet dat die spitsstroken net even wat smaller zijn dan gewone rijstroken, zodat dan meteen de maximum snelheid omlaag gaat.  Als je nooit meer door haar gepijpt wil worden tenminste. Thomas Rosenboom aan de schrijftafel Libelleben meer gedreven dan gedisciplineerd: ik maak zeker geen lange dagen achter mijn bureau, maar wanneer me ochtends in bed of avonds op de bank iets invalt, ben ik in zekere zin toch aan het werk. Aandeelhouders die meedoen met de claimemissie,new balance sale, hebben recht op 100% van de toekomstige winsten.  Die moeten hun  eens wat meer bijbrengen.
    Begin 2012 is de situatie niet verbeterd, toen met de nieuwe iPad een nieuw referentiepunt verscheen om te verslaan. 2009 door redactieMaar niet alleen voor een kopje thee kunt u terecht in de 20 bij 12 meter grote tuin aan de rand van het centrum.  "Als er kiekjes worden geschoten op feestjes,new balance sale, zeg ik altijd: 'Jongens, wacht even, zonde van de foto,new balance kids, ik ga even uit beeld'. ) "Deelt u tevens de mening dat hier sprake is van een geheel andere situatie dan wanneer een stemlokaal wordt ingericht in een kerkgebouw, daar een kerk geen symbool is van een kwaadaardige totalitaire ideologie,toen er na het vertrek van de verdachte opeens veel meer geld overbleef., maar van een religie die al vele honderden jaren deel uitmaakt van onze westerse cultuur en daar mede de basis van vormt? Bloomberg consensus call for S 500 eind volgend jaar.  Kan ik daar,mijn advies,new balance, behalve door glijmiddel te gebruiken, nog iets anders aan doen?
    Kleinere bedrijven gaan namelijk ook sneller failliet.  Het blijft mijn club, maar als het weer misgaat hoeft Been me niet meer te bellen.  Daar zitten trouwens teveel mannen die beslissen en te weinig vrouwen (door wie het blijkbaar in zijn ogen anders zou gaan), zei Smaling.  cover van Wilco zou veel te zijn.  En no freakin way dat er nog iets van gemor te merken is op het moment dat vrijdagmiddag om half een éindelijk de poorten onder luid applaus van de wachtende bezoekers opengaan. Op het terrein werken circa twaalf mensen van onder meer de luchtmacht en een civieltechnisch bergingsbedrijf de komende twee weken om het vliegtuig en mogelijk de piloot uit de  te halen.
    Het Diabetes Fonds verstrekt via de apotheken pakketten met onder andere informatie over diabetes, een nieuwsbrief en een kortingsbon voor een kookboek.  Henin kwam er drie keer als winnares uit.  Alleen de arbeiders bleven in grote meerderheid hun linkse en confessionele partijen trouw.  Ze weet twaalfjarigen levensecht neer te zetten, maar kruipt ook in het zieke brein van een seriemoordenaar. Hoe kun je ervoor zorgen dat je krijgt wat je wilt? ploegleiders vertrouwen Spanjn niet"Ik zie een aantal renners op het einde van de Tour beter worden.
您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

小黑屋|ACCA论坛,ACCA考友论坛-全球ACCA中文论坛|中国ACCA学习网

GMT+8, 2024-5-22 08:30 , Processed in 0.074374 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回复 返回顶部 返回列表