ACCA论坛,ACCA考友论坛-全球ACCA中文论坛|中国ACCA学习网

 找回密码
 立即注册
查看: 3126|回复: 2

ACCA免考结果查询

[复制链接]

170

主题

166

帖子

539

积分

准会员

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

积分
539
Evny 发表于 2014-2-18 12:21:23 | 显示全部楼层 |阅读模式
对于首次注册申请免考或追加免考的学员查询免试结果步骤如下:

登陆 www.accaglobal.com 网站

点击网站上方MYACCA生成另一页面

输入您的ACCA学员号和密码(首次注册的学员,学员号和密码请参照ACCA给您发的两封邮件)点击login进入

进入后点击左侧栏中EXAMS后查找右侧EXAM STATUS REPORT点击下方小写字母的status report生成另一页

生成页面即可显示您的免考科目。

0

主题

1

帖子

16

积分

中级学员

Rank: 2Rank: 2

积分
16
ohtbwsbo 发表于 2014-6-15 16:13:22 | 显示全部楼层

her office your jaw would drop youd think you only

her office at home your jaw would drop youd think basically stepped into a spaceship. This wounderful woman has several screen as well as computers running at the same time. Gurus her what lots of the computers were for,Camisas Polo.
This allows one to apply as many people as possible to help you increase your big list,Air Jordan Femme. When list starts grow so if your income that will come from marketing other peoples products and then your own products to the list.That's where your auto responder also comes in again to help you out.
Also you checking on the reviews visit news consistently. Also you can would like to actively are involved in online discussions. You can certainly accomplish this by joining many different glorified forums. With web discussion boards, many internet users post important questions and product requests.

0

主题

1

帖子

23

积分

中级学员

Rank: 2Rank: 2

积分
23
rbsGoyhfn34 发表于 2014-7-19 15:32:35 | 显示全部楼层

Billiga Ralph Lauren Skjorta vinkade mig

L?gg lappar p? armb?garna i professorns tweedkavaj och gr?tt, ostyrigt h?r och du har en professor som ser mer ?n tenured. Han ser twelveured. Pl?ster p? en NASCAR f?rarens jacka och emblem p? en ?rn spanar uniform, dock inte tillbeh?r. Bortom uppkomsten av dessa shorts, skulle du antagligen vilja veta hur det ?r att b?ra dem. I motsats till sina ganska posh ambitioner, dessa shorts ?r l?ngt fr?n att vara stel eller t?ppt. Ist?llet ?r de bara super bekv?ma. S? sj?lvklart som det l?ter, ?r det s?kraste st?llet att h?lla dina glas?gon i ansiktet. M?nniskor har en instinktiv reaktion f?r att skydda sina ?gon n?r deras ansikte ?r hotad. Denna reaktion hj?lper ocks? skydda dina glas?gon.
Simmare Hade st? tillbaka Australien f?rv?ntades att dominera i poolen p? detta OS. Amerikanerna visat att fel. Maine Black Bears kunde inte h?nga. Tack f?r p?minnelsen, samt en informativ nav, ?r det intressant att l?ra sig lite om historia i omr?det. Om du n?gonsin f?r en chans att ?terv?nda till Hawaii,  l?t mig veta innan du kommer s? ska jag svara p? alla fr?gor du har om platser att bes?ka. Tack f?r de v?nliga kommentarerna. ?ka hur mycket prenumeranter du har med en av v?ra premium Planer! Dessa abonnenter ?r oftast ?kta anv?ndare, med videor och normal aktivitet p? Youtube. Ju fler prenumeranter du kan ha, desto mer sannolikt att andra kommer att beh?va teckna ocks?. ?ka m?ngden prenumeranter du har med en av v?ra premium-paket! Dessa abonnenter ?r verkliga anv?ndare, med videor och regelbunden verksamhet p? Youtube.
Min fars metod var enkel och brutal v?gen vid fem p? morgonen, s? att vi var de enda levande sj?lar p? Long Island Expressway, g?r en paus f?r det i det hems?kta m?rker. Varje s? ofta min mor sade, Det finns ingen trafik, som om det vore ett mirakel. Tja, det var inte riktigt m?rkt, juni soluppg?ngar ?r upp och hoppa, men jag alltid komma ih?g dessa enheter p? det s?ttet har en palett och bred pensel. Puppet Angel f?rs?ker sy in sig p? sitt kontor n?r Wesley och Fred kommer f?r att tala om f?r honom dockorna sjungande fungerar som en t?cka apparat, vilket g?r Framkin att ta itu med barnen direkt. Wesley s?ger att bo ?gg har livskrafter barnen, s? om de kan bryta ralph lauren outlet online sverige magin p? det, kommer de att r?dda barnen och vrid Angel m?nniska igen. Gunn, som har ?terf?tt sitt lag kunskap, meddelar dockorna faktiskt k?r showen Framkin gjort en ?verenskommelse med n?gra demoner f?r att f?rb?ttra sina betyg.
Kick stift ?ver till sidan (kasta ett par ovanp? k?gelbordet att komma ih?g att detta var ett f?rsta valsen). Tryck ned d?ck. Lyft bollen. Att se Megan v?ntar d?r f?r mig i toppen av leden, vinkade mig, producerade ett ?gonblick som l?nge har fastnat hos mig. Megan hade g?tt av och uppt?ckt och l?rt sig n?got p? egen hand, och nu ville hon dela allt detta med mig. Hon ville visa mig sin v?rld. N?r han k?r f?rbi den plats d?r Vivian och Kit ?r stressade den kv?llen, han har problem med att k?ra Lotus Supreme som han har l?nat. Vivian r?kar bara veta mycket om bilar och n?r hon n?rmar sig honom att v?rva honom som kund, erbjuder hon att visa Edward v?gen till sitt hotell f?r $ 20. Man kan se henne fiesty naturen i detta utbyte.
?mod=viewthread&tid=2997185&pid=56753551&page=4&extra=page=1#pid56753551
  
?mod=viewthread&tid=57&pid=47519&page=60&extra=page=1#pid47519
  
?mod=viewthread&tid=1221&pid=24286&page=7&extra=page=1#pid24286
  
?mod=viewthread&tid=389112&pid=391449&page=1&extra=page=1#pid391449
  
  
  
?mod=viewthread&tid=2859&pid=127388&page=4&extra=page=1#pid127388
  
?mod=viewthread&tid=2789219&pid=2863102&page=1&extra=page=1#pid2863102
  
?mod=viewthread&tid=152983&pid=167184&page=1&extra=page=1#pid167184
您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

小黑屋|ACCA论坛,ACCA考友论坛-全球ACCA中文论坛|中国ACCA学习网

GMT+8, 2024-4-29 17:35 , Processed in 0.080789 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回复 返回顶部 返回列表