ACCA论坛,ACCA考友论坛-全球ACCA中文论坛|中国ACCA学习网

 找回密码
 立即注册
查看: 2389|回复: 2

[ACCA免考问题] 会计专业大三学生申请免考怎么操作?

[复制链接]

189

主题

234

帖子

3749

积分

准会员

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

积分
3749
黑子 发表于 2014-7-24 16:45:09 | 显示全部楼层 |阅读模式
会计专业大三学生申请免考怎么操作?

1272

主题

2389

帖子

3180

积分

首席管理员

Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5

积分
3180
admin 发表于 2014-7-24 16:48:34 | 显示全部楼层
 申请材料:毕业证书、学士学位、身份证明、照片等翻译复印件件并且加盖公章。

只要申请材料准备可以自己在官方网站进行注册,上传相关资料就可以了,注册成功官方第一时间内会发送回复邮件说明注册成功已经免考考试科目有哪些~

已注册成功的学员,在获得相关可申请免试的证书(例如会计学位、CPA证书)后可向ACCA申请追加免试,ACCA免试政策详情点此查看

  (1)填写免试申请表《Exemption Application Form》

  (2)将申请表、证书的原件和翻译件以电子版形式发送至 students@accaglobal.com

  (3)请注意查收邮件或登录MYACCA学员账户查看最新免试信息。

  (4)1月15日前提交申请,6月考试生效;7月15日前提交申请,12月考试生效。

0

主题

8

帖子

101

积分

高级学员

Rank: 3Rank: 3Rank: 3

积分
101
lsoslmhje 发表于 2014-7-25 12:31:01 | 显示全部楼层

radar worden gebruikt.

De omroep anticipeert met het nieuwe beleid op een verwachte gedetailleerde uitwerking van het regeerakkoord.  Japan kruipt weliswaar weer uit het dal, maar heeft te maken met een enorme vergrijzing en een torenhoge staatsschuld die een structureel hogere groei belemmeren.  Kun je daaruit afleiden dat ze zich nooit eenzaam voelen?  Niet veel,Voor La Trappe is t/m 3 november de Jumbo the place to be,new balance sneakers, eigenlijk gewoon een ordinaire publiciteitsstunt,. 9 miljoen, in de hoop veel media-aandacht te genereren waardoor wij hakkendraagsters naar de winkel zullen rennen om die siliconenkussentjes te gaan kopen.  Veel familieleden willen nu dat de graven van de drie kinderen ook naar Qunu komen en de 94-jarige Mandela daar zijn laatste rustplaats krijgt. In het personeelsblad haalt KLM deze week fel naar airemaakster Nietsch uit.
    Ach het is dus bijstand of aow maw het één of het andere maar als we doen zoals de plannen dan verliezen we toekomstige zekerheden wanneer we het over onderlinge concurentie hebben , mij best maar of de daar op zit te wachten . De bandbezetting is van zulk hoog niveau, dat de lat voor de jonge zanger erg hoog ligt. "Dat is ook één van de redenen dat Van der Meijde voor het vak heeft gekozen: "Vrouwen zijn meer verzorgend, ik denk dat ik als man  juist wat extra's te bieden heb.  Niet in detail maar ik ben wel benieuwd of ik uiteindelijk die prins op zijn witte paard of in zijn witte bolide zal treffen en of ik ooit naar mijn droomhuis in een warm land zal verhuizen.  herkent je gelijk in Suriname.  Door de trap te zien als de Nederlandse berg wordt het een uitdaging om deze te beklimmen", legt Sauerborn-Ribbens uit.
    D is de vraag, met alle pesterijen en potenrammerij van de laatste tijd. Nog dit jaar starten de huisartsenmet een proef die het voor pati?nten mogelijk moet maken om de kwaliteit van huisartsen met elkaar te kunnen vergelijken, meldde de huisartsenvereniging LHV gisteren.  Je moet er echt wel wat voor doen. ', aldus Roel van Velzen over z'n nieuwe album.  Nieuw begin,new balance kids, balans tussen licht en donker, en het verbreken van illusies zijn thema die bij deze maan horen.  gaat om de algemene indruk, maar als Apple de iPad vergelijkt met eerdere tablets, mag er ineens wel naar de achterkant gekeken worden terwijl in de vergelijking met de Galaxy Tab de achterkant irrelevant is stelde de advocaat van Samsung.
   "Jessyca en Ashley waren de hele tijd aan het flirten,new balance dames,Bij het pellen van een ui. René van Kooten vertelt dat hij het vooral bijzonder vind dat alle soorten liefde zijn vertegenwoordigt in de musical.  De inkt van zijn scheidingsen is nog niet droog, of hij gaat alweer trouwen.  In de huidige expositie staat Peter Colstee (1960) centraal met naast zijn nieuwste werken,new balance sneakers, ook ouder werk waarop de niet altijd het thema is.  "De vraag naar dit product is heel groot", vertelt Hartmann. Corporaties negeren  regels zo nodigCirca 70 procent van de corporaties heeft op het ledencongres van de branchevereniging Aedes deze oproep van vijf woningstichtingen ondersteund.
    En natuurlijk allemaal in uw eigen belang. Als overall winnaar werd de E-klasse van Mercedes-Benz aangewezen; een auto die bol staat van innovaties op het gebied van 'schone techniek', veiligheid en comfort. Advocaat eist stopzetting genocideproces BasebyaJustitie zou een voor Basebya ontlastend vonnis tegen tientallen genocideverdachten al 2 jaar in bezit hebben, maar pas afgelopen week aan het dossier hebben toegevoegd.  Dan valt ons gezin zeker helemaal uit elkaar. ) te leren fietsen zonder zijwieltjes.  Bij de nieuwe zoektocht zullen speurhonden en een radar worden gebruikt.
您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

小黑屋|ACCA论坛,ACCA考友论坛-全球ACCA中文论坛|中国ACCA学习网

GMT+8, 2024-5-3 06:13 , Processed in 0.085103 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回复 返回顶部 返回列表